ARYSTOKRACJA WŚRÓD KONSUMENTÓW

  • Nieustannie powtarzam swoim pracownikom, że Japończycy to ary­stokracja wśród konsumentów — powiedział w 1975 roku pewnemu repor­terowi. – Może na to nie wyglądają, ale dziś to oni są książętami. Ustanowił też zasadę, że nie wolno sprzedać jednemu klientowi więcej niż jedną torbę – Japończycy kupowali u Gucciego większe ilości towaru, a potem odsprzedawali go w kraju za wielokrotność tego, co zapłacili we Włoszech. Aldo wiedział, że Gucci musi dotrzeć bezpośrednio do Japonii. Stało się to dzięki japońskiemu przedsiębiorcy Choichiro Motoyamie, który zwrócił się do Aida z propozycją założenia spółkiym/?/ venture w ce­lu zarządzania siecią sklepów w Japonii. Układ ten okazał się trwały i waż­ny, bo utorował Gucciemu drogę na Daleki Wschód.

Witam na moim blogu! Nazywam się Katarzyna Zielińska i jestem lekarzem rezydentem w dużym szpitalu w Warszawie. Codziennie odkrywam nowe medyczne ciekawostki jakie serwuje nam ludzki organizm. Tego bloga prowadzę w formie pasji z chęci podzielenia się z Wami informacjami ze lekarskiego światka. Zapraszam do likowania na fb lub komentowania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)