KONFLIKT W ZWIĄZKU ZE ZNACZENIEM GUCCI PARFUMS

Tymczasem Aldo i Rodolfo popadli w konflikt w związku z rosnącym znaczeniem Gucci Parfums. Rodolfo przyznawał, że wygodne życie za­wdzięcza w dużej mierze bratu, lecz jednocześnie zazdrościł mu pewności siebie oraz władzy. Nie mógł się równać z geniuszem Aida, ale z drugiej strony miał do niego pretensje o rozciągnięcie pełnej kontroli nad firmą. Martwił się też słabą pozycją swego jedynego dziedzica, Maurizia. Na początku walki z Paolem Rodolfo próbował zyskać kontrolę nad tą częścią rodzinnego biznesu, która wyraźnie mu się wymykała. Rozszyfro­wał strategię Aida. Wiedział, że brat zamierza skierować lwią część do­chodów Gucciego do Gucci Parfums, w którym Rodolfo miał tylko 20 procent udziałów, a Maurizio nie miał ich wcale. Rodolfo próbował zmusić brata do przekazania mu większej części nowej amerykańskiej spółki, ale Aldo nie chciał o tym słyszeć.

Witam na moim blogu! Nazywam się Katarzyna Zielińska i jestem lekarzem rezydentem w dużym szpitalu w Warszawie. Codziennie odkrywam nowe medyczne ciekawostki jakie serwuje nam ludzki organizm. Tego bloga prowadzę w formie pasji z chęci podzielenia się z Wami informacjami ze lekarskiego światka. Zapraszam do likowania na fb lub komentowania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)