WŁASNA POLITYKA ALDO

W połowie lat siedemdziesiątych filozofia Aida, sprowadzająca się do prostej dewizy, że „klient ma zawsze rację”, uległa autokratycznemu sko­stnieniu. Aldo stosował własną politykę i mało go interesowało, czy pozo­stawała ona w zgodzie ze strategiami stosowanymi przez innych handlow­ców. Na przykład nie przyjmował zwrotów, nie oddawał pieniędzy, nie udzielał zniżek. (Client mógł co najwyżej wymienić towar z paragonem w ręku w ciągu dziesięciu dni od zakupu — podczas gdy inne luksusowe marki, w tym Tiffany i Cartier, oferowały możliwość pełnego zwrotu to­waru i pieniędzy, i to w ciągu aż trzydziestu dni. U Gucciego, jeśli ktoś chciał zapłacić czekiem, musiał czekać przy ladzie, aż sprzedawczyni za­dzwoni do banku i sprawdzi pokrycie.

Witam na moim blogu! Nazywam się Katarzyna Zielińska i jestem lekarzem rezydentem w dużym szpitalu w Warszawie. Codziennie odkrywam nowe medyczne ciekawostki jakie serwuje nam ludzki organizm. Tego bloga prowadzę w formie pasji z chęci podzielenia się z Wami informacjami ze lekarskiego światka. Zapraszam do likowania na fb lub komentowania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)